Hizmet Şartları

SOSFED (Bundan sonra Sosyal Medya Menajerleri Derneği İktisadi İşletmesi olarak anılacaktır.); hizmetlerinin tamamını bu sayfada yazılı hizmet şartları politikası dahilinde verir ve bu politikaların tamamını yada bir kısmını önceden haber vermeksizin değiştirebilir. 

SOSFED'in sattığı ürünlerinden en yüksek şartlarda pozitif getiri elde etmek için bu hizmet şartlarının olması zaruri bir durumdur. İşbu nedenden mütevellit özellikle halihazırdaki müşterilerimizin ve potansiyel müşterilerimizin bu sayfayı ara ara incelemesini tavsiye ediyoruz.


Gizlilik

SOSFED herhangi bir müşterisinin iletişim bilgisini; çözüm ortaklarının hizmet iyileştirme için yapması gereken müdahaleler dışında üçüncü şahıslarla paylaşmaz. Sadece resmi makamların yazılı talepleri doğrultusunda bu bilgiler paylaşılabilir. Daha detaylı bilgi için Gizlilik Politikası bölümünü ziyaret edebilirsiniz.

Müşteri Seçme

SOSFED; sitesinde var olan ürünlerin tamamını satın alan herkese Teslimat Şartları ilkelerine bağlı olarak teslim etmeyi taahhüt eder. 

Ancak, aşağıdaki durumlarda 10 iş günü içerisinde müşterinin ödemesini iade ederek siparişi iptal etme hakkını saklı tutar:

  • Müşterinin SOSFED'ten yaptığı önceki alışverişinde "chargeback" olarak tabir edilen "ters ibraz" işlemini gerçekleştirmiş olması.
  • Banka veya BDDK onaylı ödeme hizmeti kuruluşu tarafından "şüpheli işlem" tabir edilen ödeme işleminin ihbarı.
  • Müşterinin ayıplı/kusurlu olmamasına rağmen 2 veya daha fazla iade işlemi gerçekleştirmesi.
  • Satın alınan ürünün kargoya verilmeden ya da mağazada teslim edilmeden hasar görmüş olması.
  • Tedarikçilerin herhangi bir sebeple ilgili ürünü tedarik edememesi.
  • Kullanım hakkı kendisinde olmayan indirim kodu/hediye çeki kullanıldığının tespit edilmesi.


Ürün Satışı


SOSFED; mevcut ve potansiyel müşterilerine ürün satarken dikkatlidir. Müşteri tarafından talep edilen fakat bizce hiçbir fayda sağlamayacak olan herhangi bir ürün yada hizmet müşteriye satılmaz.

SOSFED sattığı tüm ürünlerde yüksek müşteri memnuniyeti oluşmasını ister. Harcanan her liranın müşterilerini pişman etmemesini hedefler. Bu sebeple herhangi bir ürünü herhangi bir müşteriye satmak istemeyebilir.